Defacto

Defacto



2003 yılında kurulan ve 2004 yılında ilk mağazasını açan DeFacto, kısa bir zamanda Türkiye’de hazır giyim ve moda sektörünün lider markaları arasında yerini almıştır. 2017 yılı üçüncü çeyrekte  327 yurt içi, 113 yurt dışı mağazası ile sektöründe Türkiye’de ikinci en büyük şirket olarak yoluna devam etmektedir.

Tecrübeli tasarım ekibi ve iş birliktelikleri ile birlikte uygun fiyatlı ve kaliteli ürünlere, dünya trendlerine uyum sağlayan tasarımları da eklemeyi başarmıştır. DeFacto, yaratıcı pazarlama stratejileri ve yenilikçi bakış açısı anlamında ciddi katma değerler sağlayan tasarım ofisiyle giriş yaptığı ülkelere uygun tasarımlar hazırlama imkânı da bulmuştur.

Kısa zamanda edindiği tecrübe ve hızlı büyüme ivmesi, DeFacto’nun yurt dışı pazarlara açılmasını teşvik etmiştir. Kurulduğu günden beri global moda marka olması vizyonuyla hareket eden DeFacto, ilk yurt dışı mağazasını 2012 yılının Şubat ayında Kazakistan’da açmıştır.

DeFacto 2017 yılı üçüncü çeyrağinde Kazakistan, Irak, Mısır, Belarus, Fas, Kosova, Arnavutluk, Gürcistan, Rusya, Bosna Hersek, Cezayir, Azerbaycan, Ürdün, Kırgızistan, Lübnan, Filistin, Suudi Arabistan, KKTC ve Türkiye olmak üzere toplam 19 ülkede mağazaları bulunmaktadır. Mağazalarının her biri için kendi kültürüne ve yaşam tarzına uygun koleksiyonlar hazırlanmaktadır. Tasarım ürünlerine ek olarak inovasyon ve ar-ge yatırımları ile hayata geçirilen DeFacto Inova ve DeFacto Eco gibi ürün grupları ile müşterilerine inovasyon ve geri dönüşüm alanında farklılaşmış ürünler sunmaktadır.